Reklama

Wyszukaj w serwisie

Efektywne monitorowanie kompetencji personelu w aspekcie zapewnienia wiarygodności wyników badań

Monitorowanie kompetencji personelu

Monitorowanie kompetencji to określony sposób postępowania związany z obserwacjami potwierdzającymi spełnienie/utrzymanie określonych wymagań kompetencyjnych przez pracownika.

Strategia postępowania obejmuje wykorzystanie wskazanych narzędzi:

  • bezpośrednie rozmowy,
  • przegląd dokumentów (m.in. prowadzenie zapisów, ustalenia z klientem, raporty z badań, plany walidacji/weryfikacji wraz z kartami itp.),
  • analiza rezultatów programu potwierdzenia ważności wyników badań,
  • ocena skuteczności szkoleń wraz z uzasadnieniem,
  • prowadzenie kart kompetencji pracownika,
  • testy wiedzy,
  • inne spełniające zamierzony cel.

Narzędzia te prowadzą w każdym przypadku do wyciągnięcia konstruktywnych wniosków i planowania efektywnych działań. Działania te zawsze planowane są stosownie do rangi zdarzenia.

Monitorowania kompetencji nie należy traktować jako działań podejmowanych [...]

Ten materiał dostępny jest tylko dla użytkowników
którzy są subskrybentami naszego portalu.
Wybierz pakiet subskrypcji dla siebie
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Masz aktywną subskrypcję?
Nie masz jeszcze konta w serwisie? Dołącz do nas
Poznaj nasze serwisy