Efektywne monitorowanie kompetencji personelu w aspekcie zapewnienia wiarygodności wyników badań
Monitorowanie kompetencji personelu
Monitorowanie kompetencji to określony sposób postępowania związany z obserwacjami potwierdzającymi spełnienie/utrzymanie określonych wymagań kompetencyjnych przez pracownika.
Strategia postępowania obejmuje wykorzystanie wskazanych narzędzi:
- bezpośrednie rozmowy,
- przegląd dokumentów (m.in. prowadzenie zapisów, ustalenia z klientem, raporty z badań, plany walidacji/weryfikacji wraz z kartami itp.),
- analiza rezultatów programu potwierdzenia ważności wyników badań,
- ocena skuteczności szkoleń wraz z uzasadnieniem,
- prowadzenie kart kompetencji pracownika,
- testy wiedzy,
- inne spełniające zamierzony cel.
Narzędzia te prowadzą w każdym przypadku do wyciągnięcia konstruktywnych wniosków i planowania efektywnych działań. Działania te zawsze planowane są stosownie do rangi zdarzenia.
Monitorowania kompetencji nie należy traktować jako działań podejmowanych [...]
Ten materiał dostępny jest tylko dla użytkowników
którzy są subskrybentami naszego portalu.
którzy są subskrybentami naszego portalu.
Wybierz pakiet subskrypcji dla siebie
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Masz aktywną subskrypcję?
Nie masz jeszcze konta w serwisie? Dołącz do nas