Reklama

Wyszukaj w serwisie

Analiza produktów kosmetycznych – dążąc do ideału

lab-kosmetycznych
fot. iStock

Różnorodność struktur, począwszy od wielkości cząsteczek, budowy, obecności grupy funkcyjnych, zróżnicowanych właściwości fizycznych składników takich jak: szeroki zakres polarności, temperatur wrzenia i topnienia, zróżnicowana konsystencja: ciekłe, półstałe, stałe, powodują, iż kosmetyki są matrycami bardzo trudnymi do analizy.

TITLE: Analysis of cosmetic products – striving for an ideal

STRESZCZENIE: W 2024 r. globalny rynek kosmetyczny wyceniono na ok. 646,2 mld USD [1, 2]. Jest on jednym z najprężniej rozwijających się segmentów przemysłu, i to nie tylko w Europie, ale i na innych kontynentach. Przełomowe badania, globalizacja wraz z wdrażanymi innowacyjnymi technologiami oraz wzrost świadomości konsumentów przyczyniają się do tego, że wartość światowego rynku produktów kosmetycznych będzie rosła. Aby producenci mogli utrzymać się w tej dynamicznie zmieniającej się branży, konieczne są szybka reakcja na trendy, umiejętność tworzenia długotrwałych więzi z konsumentami, a także poszukiwanie nowatorskich, a zarazem przystępnych cenowo rozwiązań, które pozwolą wyróżnić się na [...]

Ten materiał dostępny jest dla zalogowanych użytkowników.
Załóż konto i dołącz do grona użytkowników naszego portalu!
Chcesz mieć dostęp do wszystkich materiałów na portalu?
Poznaj nasze serwisy